Ik ga eigenlijk nooit naar een museum. Ik vind de prijs die je voor je bezoek betaalt niet opwegen tegen de tijd dat ik er geïnteresseerd in doorbreng. Ik hou het in een museum namelijk al snel voor gezien. Dus dan heb ik een tientje entree er niet voor over. Toch zijn er musea waar ik best wel een keer naartoe wil. Zoals Museum de Fundatie in Zwolle. Om de collectie Van Gogh, Mondriaan en Picasso te bekijken. 

Vandaag zag ik heel toevallig dat er van 23 mei t/m 26 juni een museumactie is bij Lidl. Waar je voor slechts 1,– per persoon een museum kunt bezoeken. En laat museum de Fundatie en nog 26 andere musea nou meedoen aan deze actie.

Wat moet je doen?

  1. Koop voor minimaal 10,– boodschappen bij Lidl.
  2. Bewaar de kassabon en ga naar lidl.nl
  3. Vul online je kassabongegevens en je e-mailadres in en bevestig deze.
  4. Na je bevestiging ontvang je een voucher in je mailbox. Dit is tevens je entreebewijs en dien je bij het museum in te leveren.
  5. Ga tussen 23 mei en 26 juni naar één van de musea die meedoen en geniet voor 1,– van je dagje uit.

De volledige actievoorwaarden kun je nalezen op lidl.nl

Dat is nog eens simpel weg voor niet teveel toch?

4 gedachtes over “Naar het museum voor 1,–

Geef een reactie

